Miksi yritykset päästä psyykkisestä pahasta olosta, kuten depersonalisaatiosta, masennuksesta ja ahdistuksesta vain pahentavat oireita?
Onko kurja olo? Oletko masentunut tai ahdistunut? Koetko epämiellyttäviä oireita, missä keho ei tunnu omalta, tai pelkäätkö omia ajatuksiasi tai oireitasi? Jos käyt läpi jotain edellä mainituista olotiloista, niin on …
